Տարեկան հաշվետվություն

1-ին կիսամյակային հաշվետվություն

 

2-րդ կիսամյակային գործունեության ամփոփում 20.06.2013

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Նոր դպրոց

Մարգարիտ Հարությունյան

Էլ. Հասցե- m.harutyunyan@mskh.am

Անձնական բլոգ- https://margarith.wordpress.com/

 Հեռախոս- 094.99.10.94, 74.02.10

Բաց թողած ժամերի քանակը`ըստ դասարանների և դրանց լրացումը    Չեմ բացակայել:

 

Մասնակցություն առավոտյան ընդհանուր պարապմունքին Ակտիվ մասնակցել եմ առավոտյան ընդհանուր բոլոր պարապմունքներին

 Առցանց ուսուցման  կազմակերպում (1,2, )

  Ուսումնական նախագծերի ղեկավարում 

Նոր ռադիո  http://norradyo.jimdo.com/

/,http://nor.mskh.am/taxonomy/term/93

  • Համո Սահյան  -Իմ բլոգում

 Գրքի տոն1,2,3,4

Մայիսյան  8-րդ բաց հավաք

Արձագանքել եմ դպրոցի, համալիրի անցուդարձին

Լուսաբանել եմ ճամբարային օրերը

Հոդվածներ «Դպիր» ամսագրում

Համո Սահյան /ուսումնական նախագիծ/

Համո Սահյանի նախագծի իրագործում

Նոր ռադիոն ուսումնական նոր նախագիծ

Այլընտրանքային ծրագրի տարածման աշխատանքներ

Տեղեկատվական թերթիկների բաժանում /մանկապարտեզ, ճանփորդությունների ընթացքում/

Մասնակցել եմ  արշավների, բազմօրյա ուսումնական ճամփորդությունների

Մայիսի 1 – 4 –ը եղել եմ ուխտագնացության Արևմտյան Հայաստան:

Սիսիանի շրջանի Լոր գյուղ /եռօրյա/

Արցախ /4-օրյա/

Ուսումնական ճամփորդություն

Հանրային Ռադիո

http://nor.mskh.am/node/7057

http://nor.mskh.am/node/7024

http://nor.mskh.am/node/6981

Նորք տպարան /1,2,3,4,5,6,7,

http://nor.mskh.am/node/7474

http://nor.mskh.am/node/7471

http://nor.mskh.am/node/7470

Ունեցած թվային միջոցներըինտերնետը

Համակարգիչ, թվային ձայնագրիչ, լուսանկարչական ապարատ, անլար ինտերնետ

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s

%d bloggers like this: