Հրանտ Մաթևոսյան նախագիծ

Հ

/5-6 դասարաններ/

Որպես նախաբան

Ինչո՞ւ հենց Հրանտ Մաթևոսյան: Հրանտ Մաթևոսյանը մեր ժամանակակից դասականներից է, նա ՀՀ անկախության  առաջամարտիկներից էր, նա լավ էր հասկանում իր հող ու ջրի խնդիրը՝ լինելով նրա արժանի զավակը: Հետաքրքիր միտք ու նկարագրող լեզու ունի: Նոր սերունդը հաստատ շատ բան ունի սովորելու նրանից:

«Հայրենիքը ես եմ: Հայրենիքը՝ իմ ապրած ժամանակի մեջ իմ կյանքի գործն է: Չկա այդ գործը՝ չկա այդ ժամանակը՝ չկա այդ հայրենիքը այդ չգո ժամանակի մեջ՝ չկամ ես: Պատմության մկրատը կտրում նետում է հայրենիքների այդ ժամանակները և մեզ էլ՝ այդ ժամանակների հետ, չենք եղել, չկանք: Տիեզերքի խավարը լի է ամայի հայրենիքների պարապ ժամանակներով. ձեռք ես մեկնում՝ բռնող չկա, ձայն ես տալիս՝ գնում կորչում է ձայնդ, լույս ես նետում՝ ոչինչ չի գտնում լույսդոչ դեմք, ոչ դեպք»:

Հրանտ Մաթևոսյան

Նախագծի նպատակը

  • Ճանաչել արձակագիր, գյուղագիր Հրանտ Մաթևոսյանին
  • Ծանոթացնել նրա արտասովոր մտքի ու նկարագրող լեզվին
  • Ծանոթանալ հայ մարդու, հայկական գյուղի կյանքին, մտածողությանը, ռիթմին:
  • Համեմատել ժամանակից գյուղը մաթևոսյանական գյուղի հետ
  • Մաթևոսյանի կերտած կերպարների միջոցով ծանոթանալ մարդկային հոգեբանությանը, իրենց գտնել այդ կերպարներում, վերլուծել բարոյական նորմերը՝ համեմատելով սեփական հոգեբանական կերպարի հետ
  • Բարոյական մարդու ձևավորում
  • Սեր սերմանել դեպի հայ գրականությունն ու ընթերցանությունը

Նախագծի խնդիրները

  • Հասկանալ լոռվա խոսվածքը, լեզվական առանձնահատկությունները
  • Ճանաչել Մաթևոսյանի գյուղն իր ամեն ինչով՝ տնտեսությամբ, ապրելակերպով, աշխարհագրությամբ, լեզվով, բնությամբ
  • Համեմատության, վերլուծության, քննարկումների միջոցով քննադատական մտքի զարգացում

Նախագծի գործունեությունը

  • Ընթերցանություն
  • Քննարկում-դատարան
  • Առցանց քննարկումներ
  • Ֆիլմերի դիտումներ
  • Հանդիպումներ — հարցազրույցներ հարազատների,  ընկերների հետ
  • Այցելություններ ծննդավայր, գյուղ, պանթեոն, հիմնադրամ
  • Հրանտ Մաթևոսյանի որդու հետ մեծ գրողի մասին ֆիլմի պատրաստում
  • Մաթևոսյանի անունով վայրեր, դպրոց և այլն:

Ընթերցանության նյութեր

  • Կենսագրական տվյալներ
  • «Շներ»
  • «Կանաչ դաշտը»
  • «Հացը»

Նախագծի արդյունքում

Կստեղծվի Մաթևոսյանի մեդիափաթեթ՝ ֆիլմեր, ֆոտոշարեր, հարցազրույցներ: Սովորողները կսովորեն նկարագրել իրենց շրջատող աշխարհը՝ օգտվելով մաթևոսյանական բառապաշարից: Կսովորեն նկարագրել իրենց շրջապատող մարդկանց՝ Մաթևոսյանի կերպարների օգնությամբ:

 

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s

%d bloggers like this: