Հավաքից հավաք /05. 2015թ./

Մայրենին 4-5 դասարաններում

Մեդիակրթության մեթոդական ուղեցույց /Աղբյուրը` Նունե Մովսիսյան/

Հետադարձ հայացք

Երկար տարիներ չեմ աշխատել 4-րդ դասարաններում. այս տարի սկսեցի աշխատել 4-5 դասարաններում /4-1, 4-2, 5-1/: Աշխատել եմ հանգիստ, խաղաղ և, ամենակարևորը, հստակ ու վստահ: Մտավախություն, դե իհարկե` եղել է, առանց դրա հնարավոր չէ: Աշխատանք+հաճույք. ահա, թե ինչպես եմ  աշխատել ու աշխատում և այս կարգախոսը փորձել եմ  փոխանցել իմ սաներին: Ուզում եմ առանձնացնել այսօրվա դպրոցի դժվարին խնդիրներից մեկը` սովորել աշխատել սովորեցնելը: Սա դարձել է սովորողի գերխնդիրը` աշխատել սովորելը, իսկ ուսուցչի համար` աշխատել սովորեցնելը: Չեմ ուզում ասել, որ ծույլ է սովորողը, որ չի սիրում դժվարություններ, որ ձգտում է հեշտին ու պարզունակին, չեմ ուզում խոսել պատճառների մասին, ուզում եմ ընդամենը մի բան` օգնել երեխային աշխատանքի հաճույքը զգալու: Խոսքը ձգտման մասին է, դժվարությունն հենց այդ մղումն է, որի արթնացման և առկայության դեպքում կլուծվեն շատ ու շատ խնդիրներ`

  • Իմացական գիտելիքների ձեռքբերում
  • Ճանաչողական աշխարհի ընկալում
  • Հմտությունների և կարողությունների մշակում
  • Լեզվամտածողության լայն ըմբռնում
  • Ստեղծագործ մտքի թռիչք
  • Ասելիք ունեցող անհատի ձևավորում:

Աշխատել եմ նախագծերով` ըստ օրացույցի:

  1. Ուսումնական ամառ
  2. Երևանի արձանները
  3. Վահան Տերյան
  4. Հովհաննես Թումանյան
  5. Եղիշե Չարենց
  6. Լեոնիդ Ենգիբարյան
  7. Ալեքսանդր Թամանյան
  8. Համո Սահյան

Ուսումնական ճամբարներ`

  1. Հուլիսյան ուսումնական ճամբար Լորում /11.07-15.07/
  2. Ուսումնահետազոտական ճամբար Ստեփանավանում /2.06-6.06/
  3. <<Հնեվանք>> ճամբար
Թողնել պատասխան

