Նախագծային ուսուցում /21-25/

21.03

  1. «Իմ շրջիկ գրադարանը»

Նպատակը՝

Ընթերցնության խրախուսում

Որպես մշակութա-տեղեկատվական միջավայր / գրողների, ստեղծագործությունների հայտնագործում/

Որպես ուղեցույց՝ տեղեկատվության աշխարհում չմոլորվելու համար

Մայրենիի ինքնակրթությունը, նրա զարգացումը ապահովում է գիրքը. գիրքը՝ որպես մշակույթ, որպես բանալի մշակութային աշխարհ մտնելու համար, գիրքը՝ որպես տեղեկատվության  աղբյուր և վերջապես, գիրքը՝ որպես լիարժեք քաղաքացի դրսևորվելու միջոց:

Սովորողը ընտրում է գիրք, կարդում/ ժամկետը՝ 2 շաբաթ/, որից հետո՝

  • Համառոտ ներկայացրու այն / մի քանի նախադասությամբ գրավոր պատմիր/:
  • Գովազդիր գիրքը:
  • Ի՞նչ կպատմեիր գրքի հեղինակի մասին:

Արդյունքում՝

Գրքերի ճամփորդությունը

22-23.03

2. Ուսումնա-ճանաչողական-հայրենագիտական նախագիծ

Արագածոտնի մարզ

hajt..—24.03

Ագարակի հնավայրը

Ագարակի բրոնզեդարյան հնատեղի

Ագարակի Սբ. Աստվածածին եկեղեցին

Արուճի քարավանատուն — Արուճի եկեղեցի

Ներքին Բազմաբերդում

Ներքին Բազմաբերդի եկեղեցիԿաքավաձոր, Բայսըզի Սբ. Աստվածածին եկեղեցի

Բայսըզ գյուղը

Առաջադրանքներ արշավից առաջ և հետո՝

google earth կամ ձեր իմացած քարտեզային ծրագրով քարտեզագրում ենք մեր ճանապարհը,ooo

  • համացանցից ծանոթանում մեր արշավային ուղղություններին,
  • «Թալինյան գարուն»—«Սասունցի Դավթի» հետքերով՝ ասացողներ
  • Արշավից հետո պատրաստում հաշվետու ֆոտոպատումներ և ֆիլմեր, ուսումնական նյութեր:

Նախագծերը՝

Խոնարհված եկեղեցիներ

Ուսումնական գարուն՝ «Թալինյան գարուն»

Մենք ենք մեր բերդերը

Արդյունքում՝

  1. Քարտեզագրում

3. «Սասունցի Դավիթ» էպոս —կարդում ենք, ընտրում ենք  հատվածներ, պատրաստում ուսումնական նյութեր, անգիր սովորում:

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s

%d bloggers like this: