Աշխատում եմ Նոր դպրոցի բոլոր 5-րդցիների հետ` դասավանդելով մայրենի և հայրենագիտություն: Մինչ անցյալ տարվա գործունեությունս ներկայացնելը` տեղեկացնեմ, որ աշխատել եմ միմիայն տոնացույցով հաստատված նախագծերով, և ամբողջ տարի եթերում է եղել Նոր ռադիոն` իր նոր հաղորդումներով և նոր մասնակիցներով: Հիմնական մասնակիցները 5-րդցիներ են, բայց Նոր ռադիոյի հաղորդումներում ներգրավված են նաև 6-րդցիները և այլոք, ովքեր ասելիք ունեն և ուզում են համագործակցել ռադիոյի աշխատանքներին: Բացի հետևողական լեզվական գործունեություն լինելուց, Նոր ռադիոն ընդգրկում է շատ բնագավառներ, որն էլ նպաստում է սովորողի, ինչու չէ, նաև իմ բազմակողմանի զարգացմանը: Նոր ռադիոն ուսումնական նոր նախագիծ հոդվածը կարող եք կարդալ Դպիրում: Նոր ռադիոյին զուգահեռ գործել են մինի ռադիոները: Արձագանքել ենք դպրոցում, համալիրում տեղի ունեցող բոլոր իրադարձություններին, լուսաբանել ենք ճամբարային օրերը, տոները, մայիսյան և աշնանային բաց հավաքները:
Յուրաքանչյուր նախագիծ, որ ենթադրում է ուսումնական հետազոտական-ստեղծագործական աշխատանք, ունենում է իր արդյունքը` մեդիափաթեթը` որպես կատարված աշխատանքների ամփոփում, հաշվետվություն: Ստորև ներկայացվում են իրականացված նախագծերը.
- Համո Սահյան ուսումնական նախագծի ամփոփումը /հոդված ` Դպիրում/ մանրամասն ներկայացնում է կատարված աշխատանքները:
- Նախագծային ուսուցում. «Վիկտոր Համբարձումյան» /հոդված ` Դպիրում/
- Հրանտ Մաթևոսյան. նախագիծ
Ճանաչելով Մաթևոսյանի գյուղն իր ամեն ինչով՝ տնտեսությամբ, ապրելակերպով, աշխարհագրությամբ, լեզվով, բնությամբ, ապրելով այն տանը, որտեղ ապրել էր մեծ արձակագիրը, երեխաները սիրեցին թե գրողին, թե գյուղը: Պատրաստված նյութերը տեղադրվեցին անձնական բլոգներում /1/ և Նոր դպրոցի իրենց էջերում /1/: Առցանց դաս Հացը պատմվածքի շուրջ:
Երևան-Դսեղ-Ահնիձոր- Վանաձոր-Երևան
Տեղեկություններ ենք հավաքել Կոմիտասի մասին, Ճանաչել Կոմիտաս-բանաստեղծին, բանաստեղծությունների հիման վրա պատրաստել նյութեր /1, 2, 3, 4/, այցելել պանթեոն, քաղաքով շրջել՝ տեսնելու նրա արձանները, եղել նրա անունը կրող փողոցում: Անց է կացվել առցանց դաս:
- Մահարիական օրեր
Կարդացել ենք Գուրգեն Մահարու Մանկությունը, որն էլ օգնել է սովորողին ավելի լավ ճանաչելու իր տատիկին՝ պատմելով նրա մասին /1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10/: Կարդացել ենք նրա բանաստեղծությունները, և ստեղծել գողտրիկ ուսումնական ֆիլմեր /1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8/:
- Դասարան անիվների վրա ծրագրով շատ ենք ճամփորդել, իսկ արդյունքում՝ շատ հետաքրքիր պատումներ /1/:
- Իմ Երևանը
Ուսումնասիրել ենք, ճամփորդել
Շատ եմ կարևորում հայրենագիտական նախագծերը.
Տավուշի մարզ
Արագածոտնի մարզ
- Ներքին Բազմաբերդում
- Կաքավաձոր, Բայսզ
- Բրոնզե դար. դամբարաններ /Պատմում է Արա պապիկը/
- Դպրոցական հուշեր /Սասնա բարբառ/
Սիրում եմ ճամփորդել, նոր միջավայրեր, նոր ծանոթացումներ, նոր ձեռքբերումներ:
Հ.Գ. Հավեսով եմ աշխատել /աշխատում/ նախագծերով:
Filed under: Մեդիակրթություն | Tagged: 2013 թ., հաշվետվություն |
Թողնել մեկնաբանություն