- Յուրաքանչյուր տառախմբի հնչյունները վերադասավորիր այնպես, որ բառ ստանաս.
Գրանեձ, նումե, ատնկա, անեծր,
Սե, ահուրտս, մե, նաջ, սե, ահուրտս,
Վոծ, րաբթույնու, նշրհոք ու եսր,
Խոճ ապրևգ մե ռաել երվուտս:
- Իսկ հիմա… Ուշադիր կարդա ստացված քառատողը: Գիտես՝ ով է գրել և որ բանաստեղծության առաջին քառատողն է: Սովորիր անգիր:
- Համացանցի օգնությամբ գտիր բանաստեղծությունը, տեղադրիր քո բլոգում և մի քանի անգամ կարդա:
- Պատմիր բանաստեղծությունը /գրավոր/:
- Փորձիր վերաբերմունք արտահայտել բանաստեղծության վերաբերյալ /հավանեցիր, հեղինակի ապրելակերպը քեզ դուր եկավ, համոզեց…/
Հիշեցում՝ Հայոց լեզուն ունի 36 հնչյուն, 39 տառ:
Է—է /էկրան, էջ/, ե /սեր, դեղ/
Ո—օ /օրինակ, օր/, ո /կով, մորթի/
Առաջադրանքներ՝
Ա. Տեղադրիր համապատասխան հնչյուններ և ստացիր բառեր /փակագծերում տրված թիվը նշում է ստանալիք բառի առավելագույն քանակը/.
Եր+ /6/, փո+ /7/, աշ+ /8/, բա+ /9/
Բ. Յուրաքանչյուր բառի սկզբին, ապա՝ վերջին կցիր մեկական հնչյուն և ստացիր երկու նոր բառ.
Մուր, վազ, տար, ական, շուն, այր, ավար:
Գ. Որոշիր բառերի հնչյունների և տառերի քանակը: Նկատի առ նաև արտասանվող, բայց չգրվող ը հնչյունը:
Օրորոց, եղինջ, հևիհև, օթևան, երկյուղ, երբեմն, սերկևիլ, պարգև, խխունջ, պատշգամբ, ճակնդեղ:
Ձայնավոր հնչյուններն են՝ ա, է /ե/, ը, ի, ու, օ /ո/:
Ա. Գրիր բառեր, որոնց մեջ լինեն երկու կամ ավելի միայն ա կամ միայն օ /ո/ ձայնավորները.
Օրինակ՝ ավազան, բողբոջ:
Բ. Տեղադրիր համապատասխան ձայնավորներ և յուրաքանչյուր տարբերակումստացիր երեքական բառ.
Ս+ր, թ+փ, ծ+ռ, թ+ք, +ր:
Գ. Գրիր ութական բառ, որոնց մեջ՝
Նույն բաղաձայնը կրկնվի
Լինի երեք տարբեր ձայնավոր
Բառամիջում լինի երկու կից բաղաձայն:
Օրինակ՝ թաթ, իրավունք, խոճկոր:
Filed under: Առաջադրանքներ, Uncategorized |
Թողնել մեկնաբանություն